Branża HoReCa to pole walki. Sprawdź jak poprawić swój marketing, żeby odnieść sukces w gastronomii.

Jak dobrać ilości i czym kierować się przy zakupie zastawy stołowej.

Sztućce ze stali 18/0 czy 18/10? Ile talerzy deserowych na wesele dla 200 osób? Czym powinny charakteryzować się dobre kieliszki? Wybór zastawy stołowej to nie lada wyzwanie. Żadna restauracja nie obejdzie się bez odpowiedniej porcelany, a nawet najlepszy marketing nie obroni się, jeśli dania będą serwowane na wyszczerbionych talerzach. W końcu jak cię widzą, tak cię piszą.

Ile kosztuje reklama na Facebooku?

Teoretycznie Facebook jest darmowym narzędziem. Jednak prowadząc jakikolwiek fanpage prędzej czy później przekonacie się, że zasięgi organiczne są bardzo ucinane i poszczególne posty warto promować.

Tu jestem! Jak zyskać gości dzięki Facebook Places.

Usługi geolokalizacji to świetne narzędzie promocji przy relatywnie niskim budżecie. Każdy check-in gościa pojawiający się na tablicy mogą zobaczyć jego znajomi, czyli Twoi potencjalni klienci. Wpływ marketingu rekomendacji w mediach społecznościowych jest nieoceniony.

Obsługa klienta w social media.

Po co płacić agencji albo tworzyć odrębne stanowisko do obsługi social media, skoro wpis na Facebooku może wrzucić kelner między zupą, a drugim daniem, a fanpage poprowadzić stażysta – student, który „umie w Internety”? Do momentu, aż pojawi się kryzys. Niestety tak wygląda większość restauracyjnych kanałów na Facebooku, a branża gastronomiczna pod kątem szybkości odpowiedzi wypada najgorzej ze wszystkich.

Lubisz ciasteczka? Ja też, dlatego ta strona używa cookies. Info

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Omnomnom" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij