Miłość niejedno ma imię… Zobaczcie przykłady kilku kreatywnych kreacji walentynkowych z gastronomicznego podwórka. Szkoda, że z zagranicznego.


Większość marek gastronomicznych podchodzi do Walentynek po macoszemu. Szczególnie w branży restauracyjnej działania marketingowe sprowadzają się do zorganizowania romantycznej kolacji dla par. Poniżej przedstawiam kilka kreatywnych przykładów, które – mam nadzieję – zainspirują Was do stworzenia własnych, oryginalnych projektów. Możecie je wykorzystać na stronie internetowej, w mediach społecznościowych lub w kampaniach e-mail marketingowych.

Walentynki w restauracji – najlepsze kampanie marketingowe w gastronomii

Pizza Hut #CommitToGreatness

Pizza Hut przed Walentynkami postanowiła poszukać wybranka, który się jej oświadczy. W tym celu został zorganizowany konkurs z użyciem hashtaga #CommitToGreatness. Kandydaci na Instagramie lub portalu Vine musieli zamieścić film z wyznaniem miłości. Na trzech najbardziej przekonywujących czekała wspólna wycieczka (z Pizza Hut rzecz jasna!) i darmowa pizza na zawsze (dopóki smierć ich nie rozłączy).

Adria jak Zakochany Kundel

Restauracja ADRIA nawiązała do „Zakochanego Kundla” i wykorzystała najbardziej znany motyw wspólnego jedzenia makaronu

Ale to nie jedyne zacne kreacje tej marki. Poniżej zręczna gra słów

Dopasowany jak… Wurst

Pasujesz do mnie jak parówka do hot-doga, jak wołowina do burgera, jak majonez do frytek! Idealne dopasowanie 🙂

Heineken – zawsze w punkt

Prosta, a jak wymowna grafika od Heinekena

Yemeksepeti – odpuść sobie gotowanie

Yemeksepeti to serwis do zamawiania jedzenia online. W  taki sposób zachęcał do tego, żeby w walentynki odpuścić sobie gotowanie 😉

Elegancka kolacja w McDonald’s?

W Walentynki nawet w McDonald’s może być romantycznie…

Dom Francisco

Kolejna restauracyjna kreacja – widelec i łyżka w roli pary kochanków. Brakuje mi tylko jakiegoś zręcznego hasła…

Milka – odważ się być czułym

Odważ się być czułym czyli ambient w wydaniu Milki. We Francji do sprzedaży trafiły promocyjne opakowania czekolady, w których brakowało jednego kawałka. Po wejściu na dedykowaną stronę można było albo odzyskać kawałek dla siebie albo wysłać do ukochanej osoby z dedykacją.

 

Benedicta czerpie z najlepszych

Zręczna kampania marki Benedicta. Czy tak jak ja macie wrażenie, że twórcy wzorowali się na serwisie Porn Hub?

Język giętki

Oto przykład, że nie trzeba być uzdolnionym grafikiem. Wystarczy giętki język…

Zomato

Znany portal do zamawiania jedzenia online nieco odwrócił to znane hasło:

All you need is love…

Na koniec kreacja, którą śmiało mógłby wykorzystać hotel:

 

 

Jeśli widzieliście inne, kreatywne kampanie – chętnie je obejrzę. Napiszcie do mnie albo podzielcie się nimi w komentarzach!

Udostępnij:
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on TumblrShare on LinkedIn

Lubisz ciasteczka? Ja też, dlatego ta strona używa cookies. Info

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Omnomnom" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij